Matte nyppi tänään mun koirakaverin Fatoun turkin. Fatou I-N-H-O-O nyppimistä, se menee ihan raivopelleks ja murisee ja tärisee ja kun Matte nyppi sen mahanalusen niin se yritti purra! Mä olin vähän ihmeissäni heti alusta alkaen, Matte nimittäin pisti Fatoulle sellasen kuonokopan. Mä en ollenkaan ymmärtäny miks, se näytti vaan tosi kummalta kun Fatoun kirsu pilkisti sieltä kuonokopan päästä. Kun Fatou sitte alko murisemaan Matelle ja riehumaan niin mä hätäännyin ihan ja piippasin ja riehuin siinä portin toisella puolella niin paljon että Matte lähetti mut toiseen huoneeseen. En mä sielläkään osannut rauhottua, kauheesti mua huolestutti että mitä se Matte oikein tekee Fatoulle, jamitä Fatou sitte tekee Matelle?! Hirveen hieno siitä kyllä tuli, ihan silee ja tosi söpö mun mielestä - parta vaan on vähän pitkä kun sitä ei voi nyppiä kuonokopan kanssa ja Matte ei enää jaksanut enempää. Se sano että se jatkaa huomenna. Huomenna on muutenkin jännä päivä - me päästään Fatoun kanssa hotelliin. Mä oon ollu siellä jo pari kertaa, joulunki mä olin siellä kun Fatoulla oli tärppipäivät ja Matte väitti että mä oon liian nuori isäks - "Ei mitään teiniraskauksia" se sano. Oisin mä saanu olla kotonakin muuten, mutta mä halusin niin kovasti päästä koittaa sellasia isojen poikien hommia että mä vaan itkin koko ajan ja Fatoukin ois ihan mielellään antanut mun kokeilla. Niin mä olin sitte siellä hotellissa. Nyt Fatoukin pääsee mukaan. Me ollaan aiemmin oltu yhdessä toisessa paikassa hoidossa, tää on Fatoun eka kerta hotellissa. Matte on vähän huolissaan että se stressaa siellä, mutta mä kyllä lupaan rauhottaa sitä. Siellä on ihan kivaa, viimekskin siellä oli kolme parsonia! Mä sain asua yhden viistoistavuotiaan kauheen pitkäkarvasen koiratädin kanssa. Se piti mulle vähän jöötä - Matte sano että se oli oikein mulle koska mä tykkään niin kauheesti komentaa kaikkia muita poikia siellä jos ne ei ymmärrä että mä oon suurin ja kaunein ja paras koko hotellissa ja kaupungissa ja maassa. Ja kyllä mä komennan niitä vaikka ne ymmärtäiskin. Ja sit kanssa jos siellä on joku muu joka vähän haukkuu niin mä yhdyn heti kuoroon! Oikeestaan kun mä ajattelen niin ei mikään ihme jos Matte pelkää Fatoun stressaavan - mutta mä tiedän kyllä että se rupee sit mua määräilemään eikä anna mun riekkua ja pitää hauskaa. Mä lähen nyt pakkaamaan mun kapsekkiä - hyvää hiihtolomaa kaikille!