Terveisiä lomalta!
Siellä Tarjan luona oli aika haipakkaa! Mä yritin ottaa yhden pikkuisen bortsupojan hengiltä heti kättelyssä, sitten mä oisin tapellut vähän yhden jos toisenkin kanssa, mutta joka kerran Tarja oli nopeempi ja pisti mut niin sanotusti aisoihin. Mä en ollut aluksi ihan varma mitä tapahtui, mutta tulin sitten siihen tulokseen että Tarjaa on parasta kuunnella ja totella, niinkuin Mattekin jo etukäteen sanoi. Ja musta ja Ormista, siitä bortsusta, tuli ihan hyvät kaverit. Ja kyllä mä käyttäydyinkin, Tarja oli niin kiva että se otti mut joka paikkaan mukaan ja siitä kiitokseksi mä matkustin ihan hipi-hiljaa sen autossa vaikka muitakin kundeja oli mukana aina välillä.
Kun tuli aika lähteä kotiin, mä sain matkustaa Tiinan kyydissä. Mä murisin sille ensin kun se yritti laittaa sormet mun häkkiin, mutta olin sitten niin hiljaa koko matkan Turkuun että Tiinan piti välillä tarkistaa että olenko mä vielä hengissä. Turussa me ei päästykään laivaan liian kovan tuulen vuoksi, ja jouduttiin jäämään hotelliin yöksi. Se oli aika päheetä, mä sain nukkua keskellä hotellisänkyä!
Me päästiin sitte lopulta kotiin, ja se olikin vähän kumma juttu kun Matte oli unohtanut kertoa mulle että me oltiin muutettu. Tää uuskin paikka on ihan okei, pienempi kuin se vanha, mutta mun lemppari nojatuoli on täällä myös. Ja mä saan nukkua Maten sängyssä, vaikka Fatou joskus vähän nuriseekin.

Viime viikon aikana Fatoun ja mun viimeisetkin vauvat muutti omaan kotiin. Cinnamon eli Milli ja Cardemom eli Martta lähti jo aiemmin, ja Chili eli Wilma heti niiden perään. Wilma pääsi Emman ja Bossen luokse Hector-parsonin kaveriksi täällä meidän saarella, se oli Matten mielestä tosi kivaa! Coriander, josta kuulemma tuli ihan ilmetty isänsä, lähti Jaanan ja Jarin luokse Turkuun. Cayenne muutti saaristoon Åvaan Madeleinen koiraksi - Matte sanoo, että sieltä kuullaan vielä! Sen mielestä Cayennensta tulee oikea kaunotar! Ihan vihoviimeisenä muutti Curry. Karin ja Suskin luona, Kalle-parsonin kaverina Raumalla Curry eli Olli sai tosi hyvän kodin. Matella on ihan pikkusen ikävä niitä kaikkia, ja mä lupasinkin lähettää terveisiä ja rapsuja niille kaikille riiviöille!
Mä laitan tähän kanssa kuvan tosta Curry-Ollista, niin näätte miten hienoksi karvapalloksi se kasvoi:
1121175.jpg
1121188.jpg
Tossa alemmassa kuvassa mulla ja Ollilla on vähän quality-time.
Toivottavasti teilläkin on kaikilla vähän quality-time nyt kun kohta on Joulu. Tästä tulee mun ihan eka oikea Joulu, viime vuonna mä jouduin olemaan hotellissa kun eräillä täällä oli juoksuaika. Nyt mä aion olla kotona ja nauttia! Kinkkua mä aion paistaa myös.