Pakko myöntää että Doris on aika söpö. Ja se leikkii mun kanssa! Fatou on aina ollut niin tylsä, se korkeintaan juoksee mun kanssa kilpaa mutta ei ikinä pelaa futista tai leiki vetoleikkejä tai muuten vaan riehu hulluna ympäriinsä. Meillä on Doriksen kanssa ollut sikahauskaa, me ollaan joka päivä pistetty paikat ihan uuteen järjestykseen tuolla mökillä! Matte on kehunut mua ihan hirveesti - mä oon kuulemma niin kiltti ja pitkämielinen kun Doris roikkuu mun poskissa. Matte on ihan ihmeissään siitä että mä osaan käsitellä sitä vauvaa niin hienosti ja kasvattaa sitä ihan kuin mä olisin jo vanha ja viisas ja kokenut. Mitä mä en Maten mielestä ole. Mut Matte ei tajuakkaan mitään. Onneks se on pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään että meikäläinen on ihan oikeesti varsinainen kultakimpale. Ihan ihana siis, kertakaikkiaan.
741224.jpg

Fatoun juoksuaika on alkanut ja se on ollut ihan kuin joku kiukkunen vanha ämmä. Se ärisee mulle aina kun mä tuun vähänkään lähelle, vaikkei mua oo edes hirveesti kiinnostanut koko Fatou. Pitäköön piirakkansa, kun on kerta tollanen! Toisaalta.. just tänään mä oon ollut sitä mieltä että se oikeestaan on aika kiva. Ja niin söpö. Vai mitä mieltä olette:
741227.jpg
Ainakin se on tosi hyvän tuoksunen.