Aika on hurahtanut hirmuista vauhtia. Matella on ollut niin paljon kaikenlaista hässäkkää ja kiirettä ettei se edes ole ehtinyt avittaa mua blogittamisessa, eikä paljon muussakaan. Yhtään ei olla treenattu agilityä, ei tokoa, ei mitään. Tai no pari jälkeä se on mulle tehnyt. Joka tapauksessa mua on alkanut pikku hiljaa tympiin koko tilanne, ja mä oon sitten tehnyt vähän tihutöitä ja tapellut naapurinpojan kanssakin jotta Matte nyt älyis että mua ei saa jättää tällä tavalla liian pienelle huomiolle! Mähän olen aivan ihana ja teen mitä tahansa niin kauan kuin mulle sitä tekemistä annetaan, mutta jos tulee liian pitkä paussi mä joudun pakosta järkkäämään sitä tekemistä ihan itse. Ja niin mä oon nyt tehnyt.
Se kaikki johtuu vähän tai oikeestaan ihan kokonaan siitä että Matella ja Hussella on joku erokriisi samaan aikaan kun mulla ja Fatoulla on pennut. Mä en oikein tiedä mitä se tarkottaa, mutta joka tapauksessa Matte on luvannut että mä saan lähteä vähäksi aikaa Tarjalle. Mahtavaa! Siellä on hirveen monta tyttöä! Ja mun Aunt Zora!
Matte sanoo että mun täytyy sitte käyttäytyä koska muuten mä saan turpiin, ja että vieraillessa tarttee muistaa tavat eikä tyttöjen ja bortsujen kanssa tapella, eikä pihasta lähetä huiteleen. Mä en oo ihan vielä päättänyt että uskoisko vai eikö, mutta tiedän kyllä vanhastaan että Tarjan kanssa on parasta pysyä ruodussa. Se on nimittäin aika tiukka täti, ja on kanssa nähnyt enemmän kuin pari parsonia, sanoo Matte.

Fatoun ja mun vauvat Coriander, Curry, Cinnamon, Cardemom, Cayenne ja Chili on kasvaneet ihan hurjasti ja niistä on tullut suloisia, villejä ja reippaita pikku riiviöitä. Yksi niistä, Cinnamon eli Kanel eli Kaneli on jo muuttanut sen omaan kotiin Tiinan ja Timon luo ja sen nimi on nykyään Milla Magia eli Milli. Me saatiin siitä kuvakin, siinä Milli on villapaita päällä :-)
Tänään Matte päätti että Cardemom eli Mumma eli Täplä muuttaa Helsinkiin Leenan luokse, ja silloin sen nimeksi tulee Martta. Martta on ihan kamalan pusivainen, Matte sanoo että se tulee ihan isäänsä..