No nyt mä oon ihan oikea majakkakoira! Se oli aika hurja paikka, se Märket.882474.jpg
Se on sellanen reilut 150 vuotta vanha majakka joka on ollut tyhjillään yli 30 vuotta. Majakkaseuran innokkaat (Matte yhtenä niistä) yrittää nyt pelastaa sen, eikä suotta! Me oltiin siellä töissä Maten kanssa - mun työnä oli lähinnä pikkukalojen ja ötököiden kalastelu lammikoista:
882475.jpg
Maten työnä oli lähinnä toimia hissinä, koska mä en päässyt niitä raapuria yksin ylös:
882483.jpg
Sitte tuli sellanen myrsky että mäkin vaan heiluin tuulessa miten sattuu:
882479.jpg
Yhden päivän mä jouduin olemaan kokonaan sisällä koska myrsky löi yli mun lätäköiden niin että mä oisin voinut olla mennyttä parsonia.
882478.jpg
Silloin mua vähän otti päähän koko Märket ja mä kostin koko tyhmän retken Matten islantilaiselle villapaidalle. Siitä tuli sellanen villakasa. Matte ei ollut ihan hirveen vihanen kun se ymmärsi että mua tympäs se sisällä olo - se koko luoto oli vähän jännä paikka mun mielestä. Mutta olihan siellä hurjan kaunista.

882485.jpg