Nyt on juhannukset juhlittu! Me saatiin Fatoun kanssa hirveen hyvää barffiruokaa, ja aika paljon koska meidän jääkaappi siellä kesäsaarella meni rikki ja kaikki ruoat piti syödä pois. Nami! Siitä seuras kyllä pari paastopäivää. Tänä vuonna meillä on ihan kamalan paljon punkkeja, suunnilleen kymmenen joka päivä. Niistä ensimmäisistä tulee aina kamalan kutittavat paukurat, mutta sitten niihin vähän tottuu eikä ne paljon enää haittaa. Musta on tosi kivaa kun Matte rapsuttelee mua ja etsii niitä punkkeja, mä makailen silmät kiinni ja nautiskelen vaan.

Muutenkin tuolla mökillä on aika ihanaa. Yhtenä päivänä kun me oltiin pidemmällä lenkillä metsässä mä vainusin jotkut hyvät jäljet ja lähdin ihan omalle rundille. Husse meni lopulta kotiin Fatoun ja muiden kanssa, eikä jäänyt odottamaan mua ollenkaan. Mutta ei se haitannut, mä menin sitten itse kotiin kun olin valmis niiden jälkien kanssa. Sen jälkeen mä olin ihan tosi väsynyt!