Matte on vähän onneton välillä näissä tietokonehommissa ja sen takia me ollaan juututtu johonkin aikapoimuun pitkäksi aikaa. Mutta nyt sillä on joku tulikettujuttu ja sen kanssa meidän pitäis päästä hyppäämäänvuoteen 2007. Oho!

Kevät on tullut tänne meidän saareen ihan toden teolla. Sen huomaa kanssa siitä että Maten silmät ja nenä vuotaa koko ajan. Se sanoo että se on allegrinen. Meikäläistä ei pahemmin haittaa! Hirmusesti on kyllä ollut kevättä rinnassa! Se johtuu siitä että me ollaan päästy jo aika monta kertaa veneilemään ja mä oon saanut harkatakin ja tehdä pari jälkeä. Matte sanoo että mä oon aika hyvä työmies ja teen mielelläni jos palkoista sovitaan. Välillä vaan mua pikkusen kiinnostaa muut hommat, mutta Matte sanoo että kyllä se siitä. Luulkoon vaan rauhassa, mulla on ihan omat suunnitelmat!

Me luettiin sellasesta Rallitokosta, ja Mattea rupes kovasti kiinnostamaan. Se on kuulemma sellasta agilityn ja freestylen ja tokon sekotusta suunnilleen. Nyt se aikoo mennä kurssille, mutta se ei vielä oo päättänyt että ottaako se mut vai Fatoun mukaan. Apus! Apus!